Főmenü
Misszió
Rólunk
Ki olvas minket?
Oldalainkat 159 vendég és 0 tag böngészi
Botrány egy vallásos kisfilm miatt
Lement egy keresztény vallást népszerűsítő reklám a Super Bowl egyik szünetében. Az amerikai konzervatívok közül sokan kiakadtak kisfilmen.
Jézus nem tanított gyűlöletre. Lábakat mosott. – ez szlogenje annak a tévéreklámnak, ami profi amerikai foci bajnokság döntőjének egyik szünetében, vagyis a világ legdrágábban mért reklámidejében ment le. Bár keresztény értékeket népszerűsít, a kisfilm konzervatív körökben váltott ki hatalmas felháborodást – írja a Newsweek.
A 2022-ben, egy keresztény alapítvány által indított, a fiatalokat megcélzó, vallásnépszerűsítő „He Gets Us” című kampány keretein belül leforgatott reklám azt a bibliai történetet veszi alapul, melyben Jézus megmossa a tanítványai lábait az utolsó vacsorán. A megbékélést hirdető reklámban emberek mossák egymás lábát különböző helyzetekben: egy nőét például egy családtervezést segítő klinika előtt.
Konzervatív véleményvezérek szerint viszont a megbocsátás krisztusi eszméjére fókuszáló reklám megbocsáthatatlan bűnöket népszerűsít...
(24.hu)