Főmenü
Misszió
Rólunk
Ki olvas minket?
Oldalainkat 223 vendég és 0 tag böngészi
A Disney veszteségei az LMBTQ-propaganda miatt
A Disney is megjelenítette az LMBTQ-tartalmakat a meséiben, amelyeken egyre több a LMBTQ-karakterrel és homoszexuális csókjelenettel találkoznak a gyerekek. Úgy tűnik azonban, hogy súlyos árat kell fizetniük ezért - a szülők és családok megingott bizalma válságközeli állapotba sodorta a Disney-t:
Előfizetők millióit veszítette el a vállalat: A Disney előfizetőinek száma jelentős visszaesést mutatott az ideológiai váltás következtében. Csak egy negyedévben a vállalat 2,4 millió előfizetőt veszített, ami azt jelzi, hogy sok család már nem elégedett a kínált tartalommal.
Nagyszabású elbocsátások történtek: A Disney pénzügyi küzdelmei, részben a woke programja miatt, több ezer ember elbocsátásához vezettek. A közelmúltban elbocsátott 7000 alkalmazott mellett a közelmúltban újra több ezer dolgozótól vált meg a vállalat.
Csökkenő részvényértékek: A Disney részvényeinek értéke több mint 30%-ot esett az elmúlt évben. Ez az értékcsökkenés részben annak tudható be, hogy a vállalat elidegeníti egykori hűséges ügyfélkörének jelentős részét.
Sérült a márka hírneve: Csorba esett a Disney márka becsületén. Sok szülő manapság úgy tekint a Disney-re, mint egy olyan entitásra, amely inkább a gyermekek megrontására törekszik, semmint egészséges, családközpontú, gyermekbarát szórakoztatásra.
Az elmúlt év borzasztó üzleti teljesítménye arra kényszerítette a vállalat korábbi igazgatóját, Bob Chapeket, hogy lemondjon, és újra Bob Iger vette át az irányítást, felcsillant a remény, hogy változtatnak a stratégiájukon.
(CitizenGo)